Prigovori, jamstvo i povrat
Upute za podnošenje prigovora
Sukladno članku 10. Zakona o zaštiti potrošača (NN 19/2022), potrošač može uputiti prigovor putem e-pošte na reklamacije@wmc.com.hr ili pisanim putem na adresu:
WMC d.o.o.
Budućnosti 13
32000 Vukovar
Na prigovor ćemo odgovoriti istim putem kojim je zaprimljen, i to u roku od 15 dana od dana primitka. U suprotnom, kupac se može obratiti Državnom inspektoratu ili udruzi za zaštitu potrošača.
Uvjeti za povrat nekorištene robe (pravo na jednostrani raskid ugovora)
- Imate pravo, bez navođenja razloga, u roku od 14 dana od dana dostave proizvoda kupljenog na daljinu jednostrano raskinuti ugovor.
- Za ostvarenje prava na jednostrani raskid, molimo vas da nam prije isteka roka pošaljete nedvosmislenu izjavu e-poštom na reklamacije@wmc.com.hr, u kojoj ćete navesti:
- ime i prezime osobe na koju glasi narudžba,
- kontakt broj telefona,
- broj narudžbe,
- broj računa na koji je potrebno vratiti novac.
- Rok za jednostrani raskid iznosi 14 dana od dana sklapanja ugovora, tj. od dana kada je roba koja čini predmet ugovora predana u posjed potrošača.
- Rok za povrat robe od trenutka raskidanja ugovora je 10 radnih dana.
- Kupac snosi troškove povrata robe.
- Vraćeni predmet mora biti
- u izvornom pakiranju (dopušteno je odlijepiti zaštitnu traku radi provjere),
- nesastavljena (osim ako je razlog povrata oštećenje ili neispravnost),
- netaknut i neoštećen,
- neupotrebljavana (netaknute su naljepnice i zaštitne folije),
- Ova se stavka ne primjenjuje u slučaju da je proizvod neispravan.
Povrat novca vrši se isključivo na bankovni račun kupca ili, ako je narudžba glasila na tvrtku, na račun te tvrtke. Povrat novca i robe vrši se u skladu sa zakonima Republike Hrvatske.
Iznimka za personalizirane proizvode
Sukladno članku 86., stavku 1., točki 3. Zakona o zaštiti potrošača, pravo na jednostrani raskid ugovora ne odnosi se na proizvode koji su izrađeni po specifikaciji potrošača ili jasno prilagođeni njegovim osobnim potrebama.
To znači da proizvodi koji su personalizirani (npr. Rosette, proizvodi s gravurom, tiskom imena ili po posebnim narudžbama kupca) nisu predmet povrata, osim u slučaju ako imaju materijalni nedostatak, oštećenje ili nisu isporučeni u skladu s narudžbom.
U tom slučaju kupac zadržava sva prava na reklamaciju i otklanjanje nedostataka u skladu sa Zakonom, bez obzira što je proizvod personaliziran.
Odgovornost za materijalne nedostatke
Prodavatelj odgovara za materijalne nedostatke proizvoda sukladno Zakonu o obveznim odnosima (članci 400-422). Materijalni nedostatak postoji ako proizvod nema potrebna svojstva za redovitu uporabu, nije sukladan opisu, nema dogovorenu kvalitetu ili ima skrivene nedostatke.
Reklamacije
U slučaju bilo kakvih nepravilnosti ili oštećenja, slike istih možete nam poslati putem e-pošte na reklamacije@wmc.com.hr kako bismo u što kraćem roku utvrdili gdje je točno nepravilnost i poduzeli daljnje korake u otklanjanju iste. Oštećene dijelove ćemo zamijeniti ispravnima ili izvršiti povrat novca i robe. U slučaju bilo kakvih upita ili nejasnoća, možete nas kontaktirati putem e-maila.
Ako uočite nepravilnost ili nedostatak na proizvodu, da biste ostvarili pravo na pozivanje na odgovornost za materijalne nedostatke, trgovca morate obavijestiti u roku od dva mjeseca od dana kada ste otkrili nedostatak.
Jamstvo kvalitete (24 mjeseca)
Svaki proizvod s web-lokacije ima vlastitu deklaraciju s općim značajkama opisanima u stavkama.
Uz deklaraciju dobivate:
- jamstvo proizvođača,
- uvjete upotrebe,
- druge uvjete i odredbe te opise dobara.
Jamstvo se ne odnosi na sve proizvode kupljene u WMC d.o.o. Prilikom kupnje bilo kojeg proizvoda, preporučujemo Vam da iste pregledate.
Uvjeti valjanosti jamstva:
- Proizvod se obavezno mora složiti prateći upute za instalaciju namještaja
- Proizvod se smije koristiti isključivo u svrhe za koje je namijenjen
- Jamstvo se ne odnosi na potrošne materijale poput: sisala, jute, konoplje ili tekstila
- Jamstvo se odnosi na proizvodne ili dostavne nedostatke u kvaliteti proizvoda
Kupac gubi pravo na jamstvo u sljedećim slučajevima:
- Ako je proizvod oštećen krivnjom kupca
- Ako je proizvod oštećen uslijed djelovanja više sileAko se
- radi o znakovima istrošenosti tipičnim za proizvod
- Kod nenamjenskog korištenja i rukovanja proizvodom
- Ako je proizvod prijevremeno istrošen zbog nepravilne montaže i sastavljanja
- Ako kupac nije uvažio napomene o uporabi i njezi navedene u uputi za korištenje i njegu
- Ako je kupac modificirao ili nestručno tretirao proizvod
- Ako je proizvod izložen neprimjerenim vremenskim uvjetima (hladnoća, vrućina, vlaga…)
- Ako je proizvod fizički oštećen
- Ako je proizvod istrošen zbog njegove upotrebe
- Ako je proizvod oštećen zbog nepravilnog rukovanja (oštećenja uzrokovana oštrim predmetima, izvijanjem, pritiskanjem, padovima itd.)
Upute za upotrebu
- Proizvod je potrebno sastaviti prema priloženim uputama proizvođača.
- Proizvod mora biti udaljen najmanje 100 cm od izvora topline i zaštićen toplinskom izolacijom. Proizvod ima ulogu omogućavanja smještaja kućnih ljubimaca te se njegova upotreba ne smije koristiti za prekomjerno opterećenje.
- Tekstilne proizvode je potrebno čistiti i zaštiti sredstvima namijenjenim i primjerenim za održavanje takvih materijala.
- Za čišćenje dijelova izrađenih od drveta koristite mekanu krpu i sredstva namijenjena čišćenju drvenog namještaja.
- Za kromirane dijelove namještaja upotrijebite sredstva namijenjena čišćenju kromiranih površina.
- Za pomicanje proizvoda osigurajte dovoljan broj osoba i namještaj ne vucite po podu.
- Pod mora biti ravan, a ako primijetite njegovu nepravilnost, obavezno podložite podnožje proizvoda kako ne bi došlo do ljuljanja i oštećenja podnih obloga.
Poštivanjem uputa produžujete vijek trajanja proizvoda i zadržavate pravo na jamstvo.